REGULAMENTUL PENSIUNII
Stimaţi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Pensiunea Big Fish și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră. Regulamentul se aplică tuturor oaspeților, care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în Pensiune şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.
Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul nostru www.pensiuneabigfish.ro sau la adresa de e-mail: contact@pensiuneabigfish.ro
Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, Pensiuneul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.
Anularea rezervării
În cazul anulărilor, neprezentărilor, Pensiunea Big Fish își rezervă dreptul de a reține suma aferentă avansului achitat.
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris la adresa de e-mail: contact@pensiuneabigfish.ro
Tarife
Tarifele Pensiunii Big Fish diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, sezon, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră.
Sosirea și plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 16:00, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea în sistemul de gestiune Pensiuneieră.
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 11:00.
În cazul în care în prima de zi de sejur se doreşte camera înainte de ora 16:00, se va onora solicitarea în limita disponibilităţii şi se va aplica o taxă de early check-in în valoare de 20 euro, TVA inclus (pentru intervalul 09:00-16:00) și 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 09:00.
În cazul în care în ultima zi de sejur camera se eliberează dupa ora 11:00, se va aplica o taxă suplimentară în valoare 20 euro, TVA inclus (pentru intervalul 11:00 – 16:00) si 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru depăşirea orei 16:00.
Oaspeții care eliberează camerele până la ora 11:00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.
Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 11:00, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).
Aceste solicitări ale oaspeţilor vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care Pensiuneul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.
O şedere mai mică de 24 de ore este tarifată la prețul unei zile întregi;
Cazare
Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte:
- să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea Pensiunii, în caz contrar aceştia datorează Pensiunii suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;
- să nu preia la plecare bunuri din dotarea Pensiunii Big Fish;
- să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;
- să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, Pensiunea îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei turistului şi de a face evacuarea acestuia fără restituirea contravalorii serviciilor achitate.
- să nu intre fără permisiunea Pensiunii în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Pensiunii;
- să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate la Pensiunea Big Fish,
intrarea acestora în Pensiune se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la recepţia Pensiunii;
- să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile Pensiunii; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta Pensiunii Big Fish, nu este responsabilitatea noastră, ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora;
- să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice din dotarea Pensiunii;
-orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor Pensiunii fără respectarea normelor de Securitate corespunzătoare acestora, nu este responsabilitatea noastră.
-sunt interzise: prepararea alimentelor şi consumul acestora în cameră.
Interzis accesul cu consumatori electrici: cuptor cu microunde, reşouri, radiatoare, fierbătoare etc. în Pensiune.
-după folosire și înainte de a ieși din cameră, scoateți încarcătoarele aparatelor electrice/electronice (laptop, telefon mobil, cameră foto etc.) din prize.
-să anunțe cât de repede posibil orice defecțiune a aparatelor sau instalațiilor din dotarea Pensiunii;
-se interzice accesul oaspeților în bucătaria, barul, precum şi folosirea aparaturii (calculatorul, aparatura de sonorizare, etc.) Pensiunii Big Fish fără acordul Conducerii Pensiunii;
-se interzice cu desăvârşire introducerea în Pensiune de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;
-nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea staţiei de colectare a rezidurilor;
-nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta Pensiunii;
-gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza Pensiunii;
- vă rugăm să contactaţi de urgenţă recepţia imediat ce aţi pierdut cheia de acces în cameră. Pentru a se elibera duplicatul este necesară identificarea dvs. cu un document de identitate;
-cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, dacă aceştia folosesc acelaşi pat cu părinţii;
- nu este permis a se aduce în complex, obiecte/bunuri care emit un miros persistent şi deranjant;
- nu este permis a se aduce în Pensiune/restaurant mâncare sau băuturi din afara Pensiunii;
- părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai Pensiunii;
- vă rugăm să informaţi personalul recepţiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment;
- nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile Pensiunii;
- să informeze recepția Pensiunii Big Fish cu privire la serviciile utilizate și produsele consumate din minibar pentru a fi facturate. Pentru minibarul disponibil în fiecare cameră, produsele incluse nu pot fi retrase.
Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:
• “NU DERANJAȚI!” – nu se va intra în cameră, decât cu permisiunea dumneavoastră, pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 8:00 – 15:00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția Pensiunii;
• “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.
Oaspeți suplimentari
Puteți primi musafiri sau oaspeți în cameră, aceștia fiind obligați să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare și să achite diferențele de tarif.
Dress Code
Pensiunea Big Fish nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Nu vor fi acceptate în restaurant, persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou, șort, încălțari de tip șlapi.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor sunt acceptate cardurile de vacanta ( Sodexo, Edenred, Up Romania), cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plată numerar (RON) sau transferul bancar.
În acest ultim caz, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia.
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face integral în momentul cazării (check-in-ului).
În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.
Achitarea serviciilor consumate in timpul sejurului la Pensiunea Big Fish se poate efectua cu cartea de credit, numerar (RON).
Gratificaţii şi costuri servicii
Gratificaţiile pentru personalul Pensiunii sunt la latitudinea clienţilor.
Fumatul
Fumatul nu este permis în spatiile interioare ale Pensiunii Big Fish, conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată şi completată prin Legea 15/2016).Pensiunea Big Fish are amenajate spaţii pentru fumători în aer liber. Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detecție care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu.
Pensiunea Big Fish dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare 100euro/noapte (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii), reprezentând serviciile de curăţenie a camerei.
Animalele de companie
Animalele de companie ( de dimensiuni mici) sunt binevenite în pensiune.
Transfer aeroport/Pensiune/aeroport
Pensiunea Big Fish oferă servicii contra-cost de transferuri cu barca, auto, de tip partajat sau privat. Acestea pot fi rezervate la recepţie.
Micul dejun, prânzul și cina
Micul dejun se serveşte la Restauranul Pensiunii Big Fish, în intervalul:
• 8:00 şi 10:00 (de luni până duminică)
Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.
Pentru oaspeții care nu sunt cazați în Pensiune, micul dejun costă 8 euro/pers.
Spaţiul de acostare
Pensiunea Big Fish pune la dispoziția oaspeţilor săi 3 de locuri de acostare aflate la pontonul detinut de Pensiunea noastra.
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare la vedere.
Siguranța obiectelor personale
Pensiunea Big Fish este dotata cu sisteme electronice omologate de supraveghere a zonelor publice.
Recomandăm folosirea seifurilor disponibile la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Pensiunea Big Fish.
Asistenţă specială
Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.
Spatiile comune din Pensiune sunt dotate cu rampe de acces ale persoanelor cu dizabilitati.
Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.
Confidenţialitatea informaţiilor
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal o puteți găsi aici.
Politica de protecţie a mediului
Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.
Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.
Lenjeria și prosoapele se schimbă de regula la trei zile de cazare sau la cererea clientului.
Pentru a semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați in baie pe jos.
Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
• au părăsit incinta Pensiunii, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat.
• au produs degradări sau distrugeri;
• au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
• nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Pensiunea Big Fish se obliga sa rezolve orice reclamație primită de la oaspeți în legătură cu seviciile prestate la locul situării structurii Pensiunii în timp eficient din momentul formulării acesteia. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești din Romania.
Selectarea oaspeților
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor Pensiunii. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în Pensiune, Restaurant și în zona de Bar, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, oaspetele Pensiunii Big Fish trebuie să aibă grijă de bunurile proprietatea Pensiunii lăsate în folosința pe perioada cazării. Orice încălcare a uzanțelor Pensiunii sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul Pensiunii să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în Pensiunea Big Fish oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii Pensiunii sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Pensiunea Big Fish va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua din Pensiune, restaurant sau Bar oaspeții cu atitudine necorespunzătoare.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.
Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic, psihic sau xenofob, asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul Pensiunii.
Conducerea Pensiunii poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul Pensiunii.
Băuturi alcoolice
În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.
Servicii oferite
Oaspeţii cazați în cadrul Pensiunea Big Fish beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția Pensiunii.
Servicii gratuite
- rețea de internet wireless
- apel de trezire
- primirea și transmiterea mesajelor
- servicii de rezervări la restaurant
- mic dejun
- acostare pentru oaspeţii cu ambarcatiune proprie cazaţi în Pensiunea Big Fish
- inchirierea jocurilor de societate: rummy, carti, table, catan, etc.
Servicii cu plată
- produse minibar
- servicii restaurant (prânz, cină)
- servicii Bar
- servicii calcat si spalat
- tipărire diverse materiale
- inchiriere ambarcatiuni
- organizare excursii, plimbari, partide de pescuit
Protecția în caz de incendiu
Siguranța oaspeţilor se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.
Ușile de acces în camere și ușile care fac legătura către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele amplasate pe holurile Pensiunii.
Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul Pensiunii, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.
La cazarea în Pensiune, solicitați de la recepție informații referitoare la modul de comportare și de anunțare în timp util, în caz de incendiu, precum și de asigurare a salvării în condiții de siguranță pe căile de evacuare.
După cazare, se studiază planul de evacuare în caz de incendiu (se găsește afişat pe partea interioară a uşilor camerelor de cazare) şi instrucţiunile stabilite de conducerea Pensiunii.
Se identifică traseele de evacuare faţă de camera de cazare şi butoanele manuale de semnalizare a incendiilor de pe nivel.
În cazul în care căile de evacuare sunt blocate sau sunt depozitate necorespunzător materiale combustibile, se informează personalul de la recepţie.
Cheia de la camera de cazare se amplasează în locuri uşor accesibile.
Se verifică modalitatea de deschidere a ferestrelor.
Nu recurgeţi la improvizaţii ale instalaţiei electrice pentru alimentarea receptorilor electrici. În situaţia în care observaţi deficienţe în acest sens sesizaţi imediat recepţia Pensiunii. Nu folosiţi aparate electrice personale neomologate. Nu incercați să remediați singuri defecțiuni sau erori ale aparatelor din Pensiune.
Nu introduceţi în clădirea Pensiunii substanţe inflamabile, explozibile sau toxice.
Nu fumaţi în cameră.
În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli:
- În cazul izbucnirii unui incendiu în Pensiune, părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afișat sau ale personalului de serviciu.
- Dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, acţionarea butonului de semnalizare şi anunţarea personalului de la recepţie prin telefonul din cameră dacă acest lucru este posibil.
- Nu vă întoarceţi pentru a vă lua bunuri personale.
- Utilizaţi pentru evacuare doar scările de evacuare.
- Dacă incendiul nu este în propria cameră de cazare, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă. La părăsirea camerei de cazare, se urmăreşte să fie luată cheia de intrare pentru situaţia în care incendiul blochează calea de evacuare şi utilizatorul trebuie să se întoarcă în cameră.
- Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată.
- În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu bandă izolantă/scotch sau prosoape ori cearceafuri umede.
- Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei de cazare.
- În situaţia evacuării în caz de incendiu a spaţiilor de cazare ale structurilor de primire turistice amplasate izolat, utilizatorii vor lua asupra lor haine călduroase.
Protecția în caz de cutremur
Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri:
- se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț, părinți) sau oaspeți impacientați;
- se vor preveni tendinţele de a părăsi camera: puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, lifturi, etc.
- dacă sunteti în interiorul unei camere, hol sau restaurant – rămâneti acolo, departe de ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou, masă sau bancă, din camera, hol sau sala, suficient de rezistente spre a va feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli ornamentale, etc.
- pentru evacuare, dupa terminarea mişcării seismice, se vor urma instrucțiunile personalului de serviciu sau ale salvatorilor. Folosiți marcaje verbale (ex. strigăte) sau vizuale (ex. fluturați o pânză albă la geam) pentru a vă face cunoscută prezența în vederea evacuării.
Clauze finale
Considerăm că, orice oaspete în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Pensiunea Big Fish (cazare, restaurant, Bar, excursii/ plimbari) are posibilitatea reală de a se informa, și în consecință se poate spune că a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Pensiunea Big Fish fără a se face notificări în prealabil.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Pensiunea Big Fish
Conducerea,
Pensiunea Big Fish
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Pensiunea Big Fish și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră. Regulamentul se aplică tuturor oaspeților, care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în Pensiune şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.
Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul nostru www.pensiuneabigfish.ro sau la adresa de e-mail: contact@pensiuneabigfish.ro
Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, Pensiuneul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.
Anularea rezervării
În cazul anulărilor, neprezentărilor, Pensiunea Big Fish își rezervă dreptul de a reține suma aferentă avansului achitat.
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris la adresa de e-mail: contact@pensiuneabigfish.ro
Tarife
Tarifele Pensiunii Big Fish diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, sezon, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră.
Sosirea și plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 16:00, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea în sistemul de gestiune Pensiuneieră.
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 11:00.
În cazul în care în prima de zi de sejur se doreşte camera înainte de ora 16:00, se va onora solicitarea în limita disponibilităţii şi se va aplica o taxă de early check-in în valoare de 20 euro, TVA inclus (pentru intervalul 09:00-16:00) și 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 09:00.
În cazul în care în ultima zi de sejur camera se eliberează dupa ora 11:00, se va aplica o taxă suplimentară în valoare 20 euro, TVA inclus (pentru intervalul 11:00 – 16:00) si 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru depăşirea orei 16:00.
Oaspeții care eliberează camerele până la ora 11:00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.
Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 11:00, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).
Aceste solicitări ale oaspeţilor vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care Pensiuneul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.
O şedere mai mică de 24 de ore este tarifată la prețul unei zile întregi;
Cazare
Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte:
- să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea Pensiunii, în caz contrar aceştia datorează Pensiunii suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;
- să nu preia la plecare bunuri din dotarea Pensiunii Big Fish;
- să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;
- să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, Pensiunea îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei turistului şi de a face evacuarea acestuia fără restituirea contravalorii serviciilor achitate.
- să nu intre fără permisiunea Pensiunii în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Pensiunii;
- să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate la Pensiunea Big Fish,
intrarea acestora în Pensiune se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la recepţia Pensiunii;
- să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile Pensiunii; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta Pensiunii Big Fish, nu este responsabilitatea noastră, ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora;
- să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice din dotarea Pensiunii;
-orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor Pensiunii fără respectarea normelor de Securitate corespunzătoare acestora, nu este responsabilitatea noastră.
-sunt interzise: prepararea alimentelor şi consumul acestora în cameră.
Interzis accesul cu consumatori electrici: cuptor cu microunde, reşouri, radiatoare, fierbătoare etc. în Pensiune.
-după folosire și înainte de a ieși din cameră, scoateți încarcătoarele aparatelor electrice/electronice (laptop, telefon mobil, cameră foto etc.) din prize.
-să anunțe cât de repede posibil orice defecțiune a aparatelor sau instalațiilor din dotarea Pensiunii;
-se interzice accesul oaspeților în bucătaria, barul, precum şi folosirea aparaturii (calculatorul, aparatura de sonorizare, etc.) Pensiunii Big Fish fără acordul Conducerii Pensiunii;
-se interzice cu desăvârşire introducerea în Pensiune de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;
-nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea staţiei de colectare a rezidurilor;
-nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta Pensiunii;
-gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza Pensiunii;
- vă rugăm să contactaţi de urgenţă recepţia imediat ce aţi pierdut cheia de acces în cameră. Pentru a se elibera duplicatul este necesară identificarea dvs. cu un document de identitate;
-cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, dacă aceştia folosesc acelaşi pat cu părinţii;
- nu este permis a se aduce în complex, obiecte/bunuri care emit un miros persistent şi deranjant;
- nu este permis a se aduce în Pensiune/restaurant mâncare sau băuturi din afara Pensiunii;
- părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai Pensiunii;
- vă rugăm să informaţi personalul recepţiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment;
- nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile Pensiunii;
- să informeze recepția Pensiunii Big Fish cu privire la serviciile utilizate și produsele consumate din minibar pentru a fi facturate. Pentru minibarul disponibil în fiecare cameră, produsele incluse nu pot fi retrase.
Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:
• “NU DERANJAȚI!” – nu se va intra în cameră, decât cu permisiunea dumneavoastră, pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 8:00 – 15:00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția Pensiunii;
• “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.
Oaspeți suplimentari
Puteți primi musafiri sau oaspeți în cameră, aceștia fiind obligați să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare și să achite diferențele de tarif.
Dress Code
Pensiunea Big Fish nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Nu vor fi acceptate în restaurant, persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou, șort, încălțari de tip șlapi.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor sunt acceptate cardurile de vacanta ( Sodexo, Edenred, Up Romania), cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plată numerar (RON) sau transferul bancar.
În acest ultim caz, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia.
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face integral în momentul cazării (check-in-ului).
În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.
Achitarea serviciilor consumate in timpul sejurului la Pensiunea Big Fish se poate efectua cu cartea de credit, numerar (RON).
Gratificaţii şi costuri servicii
Gratificaţiile pentru personalul Pensiunii sunt la latitudinea clienţilor.
Fumatul
Fumatul nu este permis în spatiile interioare ale Pensiunii Big Fish, conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată şi completată prin Legea 15/2016).Pensiunea Big Fish are amenajate spaţii pentru fumători în aer liber. Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detecție care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu.
Pensiunea Big Fish dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare 100euro/noapte (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii), reprezentând serviciile de curăţenie a camerei.
Animalele de companie
Animalele de companie ( de dimensiuni mici) sunt binevenite în pensiune.
Transfer aeroport/Pensiune/aeroport
Pensiunea Big Fish oferă servicii contra-cost de transferuri cu barca, auto, de tip partajat sau privat. Acestea pot fi rezervate la recepţie.
Micul dejun, prânzul și cina
Micul dejun se serveşte la Restauranul Pensiunii Big Fish, în intervalul:
• 8:00 şi 10:00 (de luni până duminică)
Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.
Pentru oaspeții care nu sunt cazați în Pensiune, micul dejun costă 8 euro/pers.
Spaţiul de acostare
Pensiunea Big Fish pune la dispoziția oaspeţilor săi 3 de locuri de acostare aflate la pontonul detinut de Pensiunea noastra.
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare la vedere.
Siguranța obiectelor personale
Pensiunea Big Fish este dotata cu sisteme electronice omologate de supraveghere a zonelor publice.
Recomandăm folosirea seifurilor disponibile la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Pensiunea Big Fish.
Asistenţă specială
Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.
Spatiile comune din Pensiune sunt dotate cu rampe de acces ale persoanelor cu dizabilitati.
Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.
Confidenţialitatea informaţiilor
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal o puteți găsi aici.
Politica de protecţie a mediului
Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.
Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.
Lenjeria și prosoapele se schimbă de regula la trei zile de cazare sau la cererea clientului.
Pentru a semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați in baie pe jos.
Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
• au părăsit incinta Pensiunii, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat.
• au produs degradări sau distrugeri;
• au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
• nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Pensiunea Big Fish se obliga sa rezolve orice reclamație primită de la oaspeți în legătură cu seviciile prestate la locul situării structurii Pensiunii în timp eficient din momentul formulării acesteia. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești din Romania.
Selectarea oaspeților
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor Pensiunii. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în Pensiune, Restaurant și în zona de Bar, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, oaspetele Pensiunii Big Fish trebuie să aibă grijă de bunurile proprietatea Pensiunii lăsate în folosința pe perioada cazării. Orice încălcare a uzanțelor Pensiunii sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul Pensiunii să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în Pensiunea Big Fish oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii Pensiunii sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Pensiunea Big Fish va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua din Pensiune, restaurant sau Bar oaspeții cu atitudine necorespunzătoare.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.
Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic, psihic sau xenofob, asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul Pensiunii.
Conducerea Pensiunii poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul Pensiunii.
Băuturi alcoolice
În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.
Servicii oferite
Oaspeţii cazați în cadrul Pensiunea Big Fish beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția Pensiunii.
Servicii gratuite
- rețea de internet wireless
- apel de trezire
- primirea și transmiterea mesajelor
- servicii de rezervări la restaurant
- mic dejun
- acostare pentru oaspeţii cu ambarcatiune proprie cazaţi în Pensiunea Big Fish
- inchirierea jocurilor de societate: rummy, carti, table, catan, etc.
Servicii cu plată
- produse minibar
- servicii restaurant (prânz, cină)
- servicii Bar
- servicii calcat si spalat
- tipărire diverse materiale
- inchiriere ambarcatiuni
- organizare excursii, plimbari, partide de pescuit
Protecția în caz de incendiu
Siguranța oaspeţilor se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.
Ușile de acces în camere și ușile care fac legătura către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele amplasate pe holurile Pensiunii.
Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul Pensiunii, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.
La cazarea în Pensiune, solicitați de la recepție informații referitoare la modul de comportare și de anunțare în timp util, în caz de incendiu, precum și de asigurare a salvării în condiții de siguranță pe căile de evacuare.
După cazare, se studiază planul de evacuare în caz de incendiu (se găsește afişat pe partea interioară a uşilor camerelor de cazare) şi instrucţiunile stabilite de conducerea Pensiunii.
Se identifică traseele de evacuare faţă de camera de cazare şi butoanele manuale de semnalizare a incendiilor de pe nivel.
În cazul în care căile de evacuare sunt blocate sau sunt depozitate necorespunzător materiale combustibile, se informează personalul de la recepţie.
Cheia de la camera de cazare se amplasează în locuri uşor accesibile.
Se verifică modalitatea de deschidere a ferestrelor.
Nu recurgeţi la improvizaţii ale instalaţiei electrice pentru alimentarea receptorilor electrici. În situaţia în care observaţi deficienţe în acest sens sesizaţi imediat recepţia Pensiunii. Nu folosiţi aparate electrice personale neomologate. Nu incercați să remediați singuri defecțiuni sau erori ale aparatelor din Pensiune.
Nu introduceţi în clădirea Pensiunii substanţe inflamabile, explozibile sau toxice.
Nu fumaţi în cameră.
În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli:
- În cazul izbucnirii unui incendiu în Pensiune, părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afișat sau ale personalului de serviciu.
- Dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, acţionarea butonului de semnalizare şi anunţarea personalului de la recepţie prin telefonul din cameră dacă acest lucru este posibil.
- Nu vă întoarceţi pentru a vă lua bunuri personale.
- Utilizaţi pentru evacuare doar scările de evacuare.
- Dacă incendiul nu este în propria cameră de cazare, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă. La părăsirea camerei de cazare, se urmăreşte să fie luată cheia de intrare pentru situaţia în care incendiul blochează calea de evacuare şi utilizatorul trebuie să se întoarcă în cameră.
- Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată.
- În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu bandă izolantă/scotch sau prosoape ori cearceafuri umede.
- Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei de cazare.
- În situaţia evacuării în caz de incendiu a spaţiilor de cazare ale structurilor de primire turistice amplasate izolat, utilizatorii vor lua asupra lor haine călduroase.
Protecția în caz de cutremur
Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri:
- se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț, părinți) sau oaspeți impacientați;
- se vor preveni tendinţele de a părăsi camera: puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, lifturi, etc.
- dacă sunteti în interiorul unei camere, hol sau restaurant – rămâneti acolo, departe de ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou, masă sau bancă, din camera, hol sau sala, suficient de rezistente spre a va feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli ornamentale, etc.
- pentru evacuare, dupa terminarea mişcării seismice, se vor urma instrucțiunile personalului de serviciu sau ale salvatorilor. Folosiți marcaje verbale (ex. strigăte) sau vizuale (ex. fluturați o pânză albă la geam) pentru a vă face cunoscută prezența în vederea evacuării.
Clauze finale
Considerăm că, orice oaspete în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Pensiunea Big Fish (cazare, restaurant, Bar, excursii/ plimbari) are posibilitatea reală de a se informa, și în consecință se poate spune că a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Pensiunea Big Fish fără a se face notificări în prealabil.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Pensiunea Big Fish
Conducerea,
Pensiunea Big Fish